Willyberger.reismee.nl

Ik ben weer bijna weg.

Volgende week donderdag is het weer zo ver. Dan stap ik het vliegtuig naar Addis Abeba, met tussenlanding in Kairo. Dit jaar heb ik voor het Afrikaanse gedeelte een reisgenoot. Fred Klimek, een sympathieke Oostenrijker die ik enkele jaren geleden in Thailand tegen het lijf gelopen ben. We hebben toen ongeveer 10 dagen samen door Zuid Thailand getrokken. Van de zomer was ik bij hem op de koffie en mijn reisplannen voor Afrika uit de doeken gedaan. Een week later hing hij aan de telefoon om te vragen of hij mee mocht. We zijn dus met 2 en dat zal op veel plaatsen de kosten drukken.

Voor de geïnteresseerden alvast een kaartje met mijn geplande reisroute. Vanzelfsprekend kunnen (en zullen) er onderweg aanpassingen van het laatste moment etc. gebeuren.

Ik ben er alvast helemaal klaar voor.

Grts Allemaal,

willy Berger

Reacties

Reacties

Lut Baeten

Een hele goeie reis Willy, ik ben benieuwd naar jouw verhalen!
Ondertussen ga ik die van vorig jaar lezen. Dan...weten we waar over praten in de fitnes!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!